15+ 15 Jaar Gefeliciteerd

15+ 15 Jaar Gefeliciteerd. This slogan has been used on 2 posters. Gefeliciteerd met 15 jaar budgetgaming!

Wenskaart Gefeliciteerd Hoera 15 Jaar Feest Artikelen Bestellen
Wenskaart Gefeliciteerd Hoera 15 Jaar Feest Artikelen Bestellen from www.feestartikelenbestellen.nl
Ik heb 2 jaar geleden nog een mooie jaren 80 stereoset gekocht van sony, en een hele dikke videorecorder van toen dik. Gefeliciteerd met 15 jaar budgetgaming! Twee broers (31 en 34 jaar) uit harlingen zijn woensdag door de politierechter veroordeeld voor aanranding en openlijke geweldpleging op een kinderfeestje.

Een 15de verjaardag lijkt misschien eentje als een andere, maar voor de jarige zelf is het dat absoluut niet.

Sinds mijn schoonbroertje mij attent op deze site heeft gemaakt jaren geleden kan ik me al niet meer voorstellen om games uit. Gefeliciteerd met 15 jaar budgetgaming! Ik heb 2 jaar geleden nog een mooie jaren 80 stereoset gekocht van sony, en een hele dikke videorecorder van toen dik. Voor het eerst in 15 jaar geen ronaldo of messi in kwartfinales, afwisseling van de wacht staat klaar.


Reacties

Populaire posts van deze blog

17+ Fijne Pasen Grappig

44+ Beer Tekenen In Stappen

38+ Schattige Honden Tekenen